.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عزم جدي شورا براي تغييرات گسترده در شهرداري آمل
هم اكنون با تغيير قريب به 30نفر از مديران و كاركنان شهرداري آمل، اين بار شوراي اسلامي نيز درصدد جايگزيني افرادي مطابق ميل خود در اين شورا است.
عزم جدي شورا براي تغييرات گسترده در شهرداري آمل

پس از وقفه 7 ماهه براي انتخاب شهردار آمل و معرفي اميرسليماني به عنوان شهردار اين شهر، تغييرات گسترده در شهرداري آمل آغاز شد.
به گزارش شمال نیوز  ، عدم توافق و اختلاف نظر ميان اعضاي شوراي اسلامي شهر آمل بر سر انتخاب شهردار، از دلايل بي شهردار ماندن اين شهر بود.
در يك سال گذشته اگر چه قريب به 20نفر از نيروهاي استخدامي اين شهرداري به دليل تخلفات مالي مجبور به بازنشستگي شده‌اند، اما شهردار جديد نيز با ورود به اين اداره تغييراتي زيادي را در بدنه اين شهرداري اعمال كرد.
وي نيز در ادامه اين بازنشستگي‌هاي پيش از موعد، برخي مديران واحدها و نيز روساي دواير را به دليل تخلفات مالي و اداري از كار بركنار و يا جابه‌جا كرد.
اگرچه رييس سابق شوراي اسلامي شهر آمل در نشست خبري روز شوراها گفته بود كه اين شورا ليستي براي تغييرات در شورا ارائه نكرده است اما پس از تغييرات در هيئت رييسه اين شورا اين ليست در اختيار شهردار قرار گرفت و تغييرات با فشار شوراي شهر رنگ ديگري گرفت.
هم اكنون با تغيير قريب به 30نفر از مديران و كاركنان شهرداري آمل، اين بار شوراي اسلامي نيز درصدد جايگزيني افرادي مطابق ميل خود در اين شورا است.
البته هيئت رييسه جديد شوراي شهر آمل نيز در انتخاب شهردار جديد راي مخالف داده بودند كه به نظر مي رسد دامنه اين تغييرات دامن شهردار آمل را نيز بگيرد.
گفته مي‌شود هيئت رييسه جديد شوراي شهر آمل، موافق ابقاي عليزاده شهردار سابق آمل بود كه به راي اجباري وزارت كشور بازنشسته شد.
پرونده تخلفات مالي برخي اعضاي شوراي شهر آمل و شهردار سابق آمل هم اكنون توسط بازرسي وزارت كشور در حال انجام است.
گفته مي شود در دوره‌ انتخاب شهردار آمل، شب نامه‌هايي عليه هيئت رييسه سابق شوراي شهر آمل توزيع مي شد كه برخي اعضاي شوراي شهر آمل نيز در آن نقش داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 خرداد 1390
فقط بازنشستگی، پیگیری چی میشه.؟
قانون اسلام؟ رضایتمندی مردم؟
ایا می دانید پول شهرداری از این مردم مستضعف است! اگر شما تلاش نکنید خداوند خود این افراد را به سزای اعمالشان می رساند.
ع-ع-ک-ی 13 خرداد 1390
مدیرمسئول محترم سایت چرابدون ارائه هیچ گونه مدرکی با آبروی و حیثیت مردم بازی می کنید چرا از کسانیکه بازنشسته شدن که بهترین عمر خدمتی خودرا بمردم شریف آمل دین خودرا ادعاکردند چنین برخوردی می شود وآیا هرکسی که بازنشسته شد تخلف مالی داشتند پس معلمان عزیز که با استفاده از بازنشستگی پیش از موعد به خدمت خود خاتمه دادند تخلف مالی داشتند جای بسی تاسف است که در جامعه امروزی تهمت زدن و آبروی هر فردی را بردند خودش شد یک هنر و آیا ما که مسلمان هستیم و ادعای مسلمانی داریم تهمت زدن به برادر دینی در آن دنیا چه مجازاتی دارد واقعا چرابا آبرو وحیثیت مردم بازی می کنید و بعدا اگر ثابت شود دروغ است زود و فورا عذرخواهی می کنید که قدیما می گفتن آب ریخته شده مگر باز می گردد. ضمن 20 نفر بازنشسته نشدند بلکه 12 نفر بودند و سالها بدنبال این قانون بودند واز موقعیت استفاده کردند وبازنشسه شدن واگر جستجو میکردید که بازنشستگان چه کسانی بودند آنوقت حرفهای اینجانب را تائید می کردید ولطف کنید واین مطالب را انعکاس بدهید تا شاید گناهان شما کمتر شود.
نا شناس 14 خرداد 1390
بیست نفری که می گویید آیا همه تخلف مالی داشتند/ کمی خجالت بکشید
و از حرفه رسانه ای دروغ را در جامعه شایع نکنید / انشاالله رسانه های ما که با اهداف خاص و منفعت طلبانه خبر منتشر میکنند به راه راست هدایت گردند
نا شناس 14 خرداد 1390
با توجه به موارد این عزیز وقت ان نرسیده که شمال نیوز ها به سوی واقعیت سراغ شهرداری امل رود !!!
فقط اطلاع رسانی؟!!
درست این است که مردم در جریان بزن و بکوب های مالی افراد خاطی در شورا باشند نه بازنشستگان زحمت کشیده.
البته شایان ذکر است منظور شما بازنشستگی زودتر از موعد شهردار سابق بوده است که قابل فهم است.
اما توقع پرداختن و پیگیری است.
توجه شما را به سخنان مقام عظمای ولایت در روز سالگرد ارتحال امام جلب می کنم.
خدایا کمک کن تا این کشور از مسیر اسلامیت خارج نشود انشالله
نا شناس 15 خرداد 1390
لطفا نظرات را گزینشی نکنید برادر
نا شناس 15 خرداد 1390
با اين اوصاف شوراها شهرداري را به حياط خلوت خود تبديل كرده اند.
محسن آرتمن 18 خرداد 1390
تو از خونه خودت خبر نداري از شهرداري خبر داري . عقده اي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.